??????????

Za sat vremena Radiši Uroševiću preko 400.000 od Šumadija sajma

Grad Istraživanje naslov

Gotovo 600 hiljada dinara, bez PDV-a, koštao je celokupni kulturno-umetnički program jubilarnog 20. Poljoprivrednog sajma na Šumadija sajmu. Od toga, više od 400 hiljada otišlo je na drugo veče Sajma, odnosno na sat vremena nastupa estradnog umetnika Radiše Uroševića.  

Nastup Radiše Uroševića sa orkestrom koštao je tačno 415.360 dinara, ponovo bez PDV-a, a plaćen je unapred opredeljenim sredstvima za pomenutu manifestaciju, Šumadija sajma.

  • Sredstva za kulturno-umetnički program na 20. Sajmu poljoprivrede planirana su  godišnjim programom poslovanja od 29.12.2023. godine i iznosi 700.000 dinara bez uračunatog pdv-a. A od planiranih sredstva (za 20. Poljoprivredni sajam) utrošeno je 591.935 dinara bez uračunatog pdv-a, navodi se u odgovoru Šumadija sajma.
Otvaranje 20. Sajma poljoprivrede / foto: Šumadija Sajam

To bi značilo da je od celokupnog budžeta opredeljenog za četvorodnevni kulturno umetnički program manifestacije, čak 70 odsto otišlo na organizovanje jednog sata programa, koliko je trajao nastup Radiše Uroševića sa orkestrom.

Kako dalje navode iz ovog preduzeća, odgovarajući na pitanja portala Glas Šumadije, tender za kulturno-umetnički sadržaj na 20. Sajmu poljoprivrede nije raspisan, već se pristupilo pribavljanju ponuda.

  • Obzirom da je nabavka… ispod pragova do koji se zakon ne primanjuje – član 27. stav 1. nabavka dobara, usluga i sprovođenje konkursa za dizajn čija je procenjena vrednost manja od 1.000.000 dinara, Šumadija sajam je pristupio prikupljanju ponuda slanjem zahteva za dostavljanje ponuda na tri adrese potencijalnih dobavljača/pružioca usluga, navode iz Šumadija sajma.

Poziv za ponudu je tako poslat na adrese agencija koje se bave umetničkom delanošću – ‘’Total Art GM’’ iz Ćuprije, ‘’Melodi Art’’ iz Jagodine i na adresu ‘’Press media dm’’ iz Jagodine.

Interesantno je da nijedna od tri agencije na čiji mejl su stigli pozovi da podnesu ponudu, nije postojala duže od godinu i po dana. Tačnije, ‘’Total Art GM’’ i ‘’Melodi Art’’ su obe osnovane u julu 2023, dok je ‘’Press media dm’’ osnovana u aprilu ove godine.

Radiša Urošević na 20. Sajmu poljoprivrede / foto: Instagram/@sumadijasajamkg

I dok se ‘’Press media dm’’, prema dokumentima koje smo dobili od Šumadija sajma, nije ni odazvala pozivu da podnese ponudu, druge dve agencije ‘’konkurisale’’ su sa istim izvođačem.

Tako je ‘’Total Art GM’’, čija je ponuda na kraju i prihvaćena, ponudila usluge pevača Radiše Uroševića sa orkestrom za nešto više od 400 hiljada dinara, dok je agencija ‘’Melodi Art’’ (čija ponuda nije prihvaćana), ponudila usluge Radiše Uroševića sa bendom, za pola miliona dinara.

Odgovorno lice agencije koja je na kraju dobila posao, jeste Gordana Marković, ipak, kao kontakt osoba navodi se Dragan Marković – čovek koji se vodi kao odgovorno lice druge agencije – ‘’Press media dm’’, koja je takođe od strane Šumadija Sajma pozvana da da ponudu. Pomenuti Dragan Marković je takođe i dugogodišenji šef dopisništva Radio televizije Srbije (RTS) iz Jagodine.

NASLOVNA FOTO: Instagram/@sumadijasajamkg
Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.