Glas Šumadije je već pisao o problemima žitelja Ulice Bokeljske u Bresnici, koja sa svakom novom kišom postaje gotovo neprohodna i za pešake. Inače, naselje Bresnica, ulica Bokeljska nalazi se na tri kilometara od centra grada. „Poplavljeni fekalnom kanalizacijom šesti put“, priča Aleksandra Kostić, koja je subotu, nakon poslednje kiše, u više navrata pokušavala, kako kaže, da dođe „do službe koja je nadležna da izađe i pomogne građanima“:
- Prvo sam pozvala Situacioni centar grada Kragujevca na broj – 0800 112113. Gospodin koji se javio rekao mi je da oni mogu samo da ubeleže poziv i u ponedaljak proslede svom nadlžznom. Uputili sume na broj 1985. Tu mi se javio gospodin koji mi je objasnio da je napravljeno posebno odeljenje za sređivannje puteva i kanalizacije od nepogoda, a odgovorno lice za to odeljenje je Ivica Momcilović. Dao mi je broj telefona 034 302 354 i rekao da to odeljenje spada pod situacioni centar ali tamo niko ne radi subotom.
Aleksandra ponovo zove Situacioni centar i ponovo razgovara sa istim čovekom, koji kaže da sve upisuje, kao i da će „u ponedeljak proslediti nadležnima“:
- Želela sam da proverim informaciju koju su mi dali na 1985. Na moje pitanje – da li je tačno da je sada napravljeno odeljenje i da je nadležan Ivica Momcilović i da to odeljenje ne radi subotom – rekao je da je tačno. Na pitanje – šta da rade građani koji imaju problem ovog tipa, rekao mi je da sačekam ponedeljak. potražim gospodina i probam da rešim problem. Oni samo zapisuju probleme i prosleđuju dalje.
Ova žiteljka Bokeljske ulice u Bresnici, upornija od svojih komšija, zaključuje da „nema pomoći ako zovete vikednom, ili radnim danima popodne“:
- Da li je to moguće u 21. veku. Prvo – ne bi trebalo da se desi da ljudi budu poplavljeni fekalnom kanalizacijom a drugo – ako već znaju da je moguće da budu poplavljeni, kako je moguće da niko ne dežura ili da nemaju otvorenu opciju da ako padne kiša jave da postoji proble i neko reaguje.
Tražila je i da dobije zapisnike o svakom svom pozivu, ali je dobila odgovor da može da dođe u kancelariju i ostvari uvid u listing poziva. Probala je, kaež, da objasni da joj je zapisnik potreban za komunalno preduzeće Vodovod i kanalizacija, kako bi imala dokaz da je problem prijavila.
- I da oni i pored toga nisu uradili ništa. Ipak mi je rekao – ne. Pokušala sam da mu objasnim da nas, koji živimo u Bokeljskoj, u Bodovodu često „optužuju“ da samo se „priključili na divlje“, da smo zbog toga poplavljeni. Iako račune uredno plaćamo.
Aleksandra Kostić i njene komšije ističu da isti problem ne mogu da reše od 2016. godine.