U proteklih 24h ekipe ZHMP Kragujevac intervenisale su 53 puta na terenu od čega 17 puta na javnom mestu, u ambulantnom odseku je pregledano 92 odrasla pacijenta, dok je u pedijatrijskom odseku obavljeno 33 pregleda.
Juče oko 17h na raskrsnici ulica Lepenički Bulevar i Grada Sirena došlo je do saobraćajne nezgode u kojoj su povrede zadobili članove naše ekipe koji su prevozili životno ugroženog pacijenta u UC. Povređeni su lekar , medicinski tehničar i vozač, sva trojica su prevezena u UC KC Kragujevac na dalju dijagnostiku i lečenje, a nešto kasnije tokom večeri sa povredama koje nisu opasne po život su otpušteni na kućno lečenje.
To se desilo jer je epidemija bahatih vozača u Kragujevcu nikoga ne poštuju pa ni kola HITNE POMOĆI. Kragujevac je primitivni mali grad bez ijedne kamere na glavnim saobraćajnicama na kojima bahati nabildovani kriminalci voze 200 km na čas džipove i skupe automobile zaradjene od poštenog posla i osmosatnog radnog vremena. Može im se jer ih saobraćajna policija ne dira čak ni u centru grada. Kod Radničkog se ispred patrola saobraćajne okreću taksi i ostala vozila u kojima sede bahati i bezobzirni vozači, jer niko nikoga ne zarezuje dva posto a saobračajaca nigde nema. Kod Paligorića je javeći HAOS i ludilo i ne vide se vozila iz saobraćajnica od parkiranih automobila, koje niko ne nosi jer saobraćajne patrole izgleda jedu po tim kafanama a mali Redomir Nejaki ne ume da napravi ni najmanji kružni tok da to ludilo i opasnost po gradjane spreči. Na Aerodromu kod semafora kod stadiona Sušica taksisti su okupirali semafor i pešački prelaz, parkirani su bukvalno u raskrnici i niko ih ne dira verovatno jer neko ima dil sa njima. Kragujevac u saobračajnom haosu i ludilu koje niko ne želi da sredi. Kamere i stalne patrole posebno u večernjim i ranim jutarnjim satima ako smete da ih zaustavljate bi sve ovo potpuno sredile, ili novi načelnik policije iz Kragujevca ili da gdja načelnica iz Arandjelovca konačno uvede red na ulicama Kragujevca !!!
Браво за коментар!
Hitna spasava živote i oni su pored vrhunskog profesionalizma izloženi raznim opasnostima prilikom intervencije. Mnogo puta smo svedoci da mnogi vozači ne znaju šta treba uraditi i propustiti vozilo pod intervencije koje juri kako bi zbrinulo osobu u životnoj opasnosti.