Naši čitaoci iz Ulice Kneza Mihaila tvrde da je voda iz česme danima „braon boje“.
Iz JKP Vodovod i kanalizacija saopštavaju, međutim, da je u protekloj nedelji, od 29. jula do 04. avgusta, voda koju je proizveo i distribuirao JKP “Vodovod i kanalizacija“ Kragujevac, odgovara Pravilniku o higijenskoj ispravnosti vode za piće („Sl.list SRJ“, br.42/98 i 44/99; “Sl.glasnik RS” br. 28/19).
U odgovoru na naše pitanje, iz JKP Vodovod i kanalizacija kaže da se ispitivanja vode vrše svakodnevno u laboratorijama Vodovoda (u frekvenciji 7/24),, kao i u laboratorijama zdravstvene ustanove (Institutu za javno zdravlje u Kragujevcu) po obimu i vrsti/frekvenciji koja je definisana ugovorom.
Navode i da se, pored planiranih, uzorci se uzimaju i ciljano, na osnovu zahteva drugih organizacionih
celina Vodovoda kao i primljenih prigovora korisnika.
- Do zamućenja vode može doći usled poremećaja režima protoka vode, kod havarijskih ili planskih isključenja, kada se nakon završenih intervencija vrši ispiranje i ponovno punjenje vodovodnih linija. U skladu sa zakonskim propisom, putem sredstava javnog informisanja blagovremeno obaveštavamo korisnike kao i ostale zainteresovane strane o predviđenim radovima ( 24h pre planirane intervencije) što je bio i slučaj za ulicu Kneza Mihajla (Havarijska isklučenja za 31.07.2024, 01.08.2024 i 02.08.2024), piše u odgovoru JKP Vodovod i kanalizacija.
U tom komunalnom preduzećz tvrde da „na sve dobijene informacije o mutnoj vodi koje su prijavljene dežurnoj službi na telefone 034/323-034 i 0800-009-008 ekipe JKP „Vodovoda i kanalizacije“ izlaze na teren i vrše sve neophodne radnje kako bi se otklonile primedbe potrošača“.