Turistička organizacija Bar je u okviru regionalne promotivne kampanje u saradnji sa Nacionalnom turističkom organizacijom Crne Gore, TO Budve i Herceg Novog, predstavila aktuelnu turističku ponudu za predstojeću letnju sezonu 2019. godine u četvrtak, 30. maja u Atrijumu tržnog centra Plaza, u periodu od 16 do 18 časova.
Turistički radnici su promovisali odmor na prelepim crnogorskim plažama u kombinaciji sa atraktivnim pratećim sadržajima. Naime, u skladu sa svetskim trendovima, Crna Gora je poslednjih godina mnogo uložila u obezbeđivanje dodatnih sadržaja tokom odmora, adrenalinskih, ali i gastronomskih tura. One podrazumevaju atraktivne sadržaje koje nude različiti sportovi na vodi, ali i let paraglajdingom, pešačenje, planinarenje, posetu najzanimljivijim turističkim lokalitetima, istorisjkim i kulturnim spomenicima, crkvama i manastirima, krstarenja jezerom, ali i degustaciju crnogorskih specijaliteta, hrane i vina i rakija u seoskim sredinama, ali i restoranima. Istovremeno, poslednjih godina se ulagalo i u izgradnju infrastrukture koja treba da zadovolji potrebe sve većeg broja turista.
Da se turizam razvija u dobrom smeru govore i statistički podaci. Naime, Crnu Goru je tokom 2018 godine posetilo oko 2,2 miliona turista (10% više u odnosu na 2017. godinu) koji su ostvarili 12,5 miliona noćenja (8% više u odnosu na 2017 godinu).
Turisti iz Srbije su tradicionalno jedni od najbrojnijih gostiju u Crnoj Gori. Samo tokom 2018. godine Crnu Goru je posetilo 410.000 turista iz Srbije (1% više nego u 2017. godini) koji su ostvarili oko 3 miliona noćenja (3% više nego u 2017 godini), što zaista govori da je Crna Gora i dalje jedna od najpopularnijih destinacija.
Barsku rivijeru, čija je Turistička organizacija organizator promocije u Kragujevcu, je tokom 2018 godine posetilo ukupno oko 200.000 turista (9% više u odnosu na 2017. godinu) koji su ostvarili 1,8 miliona noćenja (8% više u odnosu na 2017. godinu), među kojima su opet gosti iz Srbije među najbrojnijima.
Interesantno je pomenuti da institucije iz oblasti turizma ali i turistička privreda Crne Gore ulažu velike napore da predstave Crnu Goru kao destinaciju koja ima odličnu turističku ponudu za celu godinu. Osim boravka u primorskim mestima turistima se nude i odmori na jezerima, planinama i u nacionalnim parkovima, kao i izletnički turizam, a tu je i veliki broj manifestacija tokom cele godine.
I ove godine tokom promotivne akcije u Plaza centru dodeljena su nagradna letovanja najsrećnijim posetiocima. Posle uspešne promocije u tržnom centru za predstavnike gradskih institucija, lokalne turističke privrede i medija u restoranu “Panorama” je upriličeno druženje na kojem su turistički poslenici imali priliku da u direktnom razgovoru razmene iskustva, kontakte i uspostave saradnju. Svečanoj, radnoj večeri, prisustvovalo je оko 10 medijskih kuća i više od 20 turističkih agencija.
Regionalna promotivna kampanja Crne Gore počela je promocijom na Beogradskom manifestu, nastavljena je u Subotici i Novom Sadu, a posle Kragujevca turističke organizacije Crne Gore organizovala je promociju u Skoplju.