Res Publika danas slavi svoj sedmi rođendan, koji je obeležen uličnom akcijom, ispred njihove redakcije. Trenutno je u toku njihova kampanja koja je pre svega usmerena na mlade kragujevčane i kragujevčanke, koje žele da podstaknu na aktivizam:
-U toku je naša kampanja, usmerena na mlade građane, koje želimo da podstaknemo na aktivizam, da možda i mi dobijemo više pratilaca među njima, da čujemo njihove stavove i mišljenja o tome kako bi grad Kragujevac trebao da izgleda i da se razvija, i nadam se da će njih danas biti u što većem broju, kaže Bojana Vlajović Savić, zastupnica udruženja Res Publika.
Na štandu ispred njihove redakcije, pripremljeno su i neki pokloni sa znakom njihove kampanje:
-Kada god je Res Publika bila na ulici sa našim građanima, bili smo puni pozitivnih iskustava, čuli puno zanimljivih ideja i stavova koji nam pomažu u našem radu.
Res Publika je u prethodnih sedam godina svojim aktivizmom napravila brojne uspehe, koji su prevashodno bili orjentisani na lokalne medije:
-Naše aktivnsti su pre svega bile usmerene na to da lokalnu samoupravu ubedimo da menja uslove rada, da omogući da lokalni mediji mogu lakše da funkcionišu, da budu održiviji, te u tom smislu, po prvi put raspisivanje konkursa za medijske projekte smatramo jednim od najvećih uspeha naše zagovaračke inicijative, kaže zastupnica udruženja.
Res Publika je nedavno, svojim predlogom uspela da u plan razvoja grada Kragujevca za narednih deset godina ubaci informisanje, koje tamo do sada nije bilo ni spomenuto, tako da je sada jedan od pririteta grada Kragujevca da stvara povoljnije uslove za rad lokalnih medija, sve u cilju da građani imaju kvalitetnije informisanje.
Autor: Tijana Stefanović