Na konkurs Opštine Rekovac za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja u oblasti javnog informisanja, a za koji je opredeljeno svega 200.000 dinara, nije se javio nijedan medij.
Zbog toga što nije bilo prijava na konkursu koji je bio otvoren od 22. avgusta do 10. septembra i uz konusultacije sa Ministarstvom za informisanje i telekomunikacije, predsednik Opštine Rekovac Dragiša Tomić je doneo odluku da se podnošenje prijava produži do 28. septembra.
Najmanji iznos sredstava koji se može odobriti na medijskom konkursu iznosi 50.000 dinara, a najveći 100.000 dinara.
Vlasnik i urednik „Radio Levač“ Mile Vlaisavljević smatra da se nijedan medij nije prijavio na konkurs jer vrednost izrade projekta za sufinansiranje, pribavljanje dokumentacije i potrebno vreme, prevazilaze visinu sredstava do kojih se može doći preko konkursa.
On je u komentaru na fejsbuk stranici radija napomenuo da proizvodnja medijskih sadržaja „nije nimalo jeftina“, jer se angažuju ljudski i materijalno-tehnički resursi.
Prema njegovim rečima, radio ima kontinuirane mesečne troškove: REM, RATEL, SOKOJ, OFPS, internet, struja…
- Od kada je Zakon uredio uslove i način obavljanja radiodifuzne delatnosti (izmedju ostalog utemeljio troškove) u Rekovcu nijedna radio stanica nije radila duže od 12 meseci, objasnio je Vlaisavljević.
On je naveo da je poslednji rekovački radio „Radio Vineks“ prestao je sa emitovanjem davne 2012. godine zbog, kako se navodi u rešenju REM-a, neprofitabilnosti.
„Radio Levač“ radi pet godina, a Vlaisavljević se nada da će doći „bolja“ vremena i da Rekovac neće ostati bez novina i radija.
On je najavio da će i bez finansijske podrške na opštinskom konkursu, „Radio Levač“ nastaviti da građanima pruža informacije od javnog značaja.
Precizirao je da su to informacije čiji su izvori: Elektrodistribucija, Telekom, komunalno preduzeće Glaveja, Dom zdravlja Rekovac, Poljoprivredno-veterinarska škola i Policijska uprava Jagodina.
On je naveo da jedini elektronski medij u Rekovcu, „Radio Levač“, opstaje prodajući marketiške usluge.