Kragujevac, 6. juna 2018.- Americki ambasador u Srbiji Kajl Skot (L) govori na medjunarodnoj konferenciji „Industrija 4.0“. Fijat je do sada investitirao vise od 1,4 milijarde evra u fabriku u Kragujevcu, izjavio je danas direktor fabrike FCA Srbija u Kragujevcu Alesio Leonardi na medjunarodnoj konferenciji „Industrija 4.0“. FOTO TANJUG/ FILIP KRAINCANIC/ nr

RADNICI FIJATA OBAVEŠTENI DA SE KORONA VIRUS NE PRENOSI DELOVIMA

Društvo Ekonomija

 Proizvodne i montažne trake u kragujevačkom Fijat Krajsleru koje su, zbog nedostaka delova iz Kine, uzrokovananog  korona virusom, zustavljene 13. februara, danas su, kao što je Glas Šumadije  i najavio, ponovo pokrenute. U kragujevačkoj fabrici od danas se ponovo radi u dve smene i iz pogona izlazi oko 410 gotovih automobila dnevno.

Nepoznanca je, međutim, do kada će u kragujevačkom Fijatu da se radi punim kapacitetom. Iz  Fijatove fabrike u Kragujevcu, s jedne,  i dobavljačkih kompanija, s druge strane,  danas su, naime,  stizale dijametralno suprotne informacije. Prema jednima, magacini  su “bukvalno krcati delovima, što garantuje kontinuiranu proizvodnju na  duži rok”. U kooperantskim firmama tvrde, međutim, da snabdevanje delovima iz Kine još uvek nije normalizovano, i da će proizvodnja ponovo da bude prekinuta tokom naredne sedmice. Preciznije informacije o ovome trebalo bi da se znaju tokom sutrašnjeg  (petak)  dana.

 Ono što je, s ovim u vezi pouzdano,  jeste da je izvršni direktor  grupacije Fijat Krajsler Automobili (FCA) Majkl Mdnli zvanično (mejlom) obavestio više od 5.000 rukovodilaca u svim Fijat Krajslerovim fabrikama širom sveta, a ovi potom zaposlene, da se korona virus ne prenosi delovima, već isključivo ličnim kontakatima. Otuda su nadležni u kragujevačkoj fabrici upozorili šumadijske radnike da  “redovno peru ruke, da ljubljenje nije preporučljivo…”                                                                                                             Kragujevačkom Fijat Krajsleru, u prethodnom periodu,  od pozicija koje stižu od kineskih proizvođača najviše su, podsetimo,  nedostajali CD plejeri, koji se ugrađuju u svaki novoproizvedeni automobil, zatim komponente za branike koji se izrađuju u Fijat plastiku, pozicije za instrument table koje  se ovde prave u firmi Adient koju su Kinezi svojevremeno kupili od multinacionlne kompanije Džonson kontrols, i još neki

Piše: Zoran Radovanović
Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.