Račun od tri miliona dinara bez potrošnje: Radnik „Vodovoda” odbio objašnjenje zbog pauze

Društvo

Sugrađanin Slavoljub Milanović ispričao nam je kako je imao „susret” sa radnikom JKP „Vodovod i kanalizacija”, koji mu je, umesto da objasni do kakvog je propusta došlo u pristiglom računu za vodu za stan u kome niko ne živi, rekao kako nema vremena i da mora na pauzu.

Naime, Milanović navodi da je na adresu stana u kome niko ne boravi stigao račun za vodu, za mesec novembar, na kome piše kako je pretplata nešto više od 3.000 dinara, potrošnja 0, a suma za isplatu tri miliona.

Kako bi video o čemu je reč i uverio se da je u pitanju greška, otišao je do Vodovoda, gde mu je rečeno da sačeka kolegu koji će biti zadužen za njega. Radnik nije imao vremena za objašnjavanja, jer mu je pauza počinjala, pa je požurio da predahne, a Milanoviću oštro odgovorio.

Na Milanovićevu opasku da će sve otići u novine, radnik je odgovrio: „Baš me briga”.

Svakako ćemo od JKP Vodovod i kanalizacija potražiti odgovor na pitanje – kako je moguće da za jedan mesec, za stan u kome niko ne živi, stigne račun za vodu od preko tri miliona dinara.

Naslovna fotografija: Zoran Lazarević Laki

Tagovi:

3 thoughts on “Račun od tri miliona dinara bez potrošnje: Radnik „Vodovoda” odbio objašnjenje zbog pauze

  1. Pa poznati su po tome sto ne ocitavaju redovno vodomer koji su dostupni i citljivi, pa vam nakon 4 meseca dodje ogroman racin u crvenoj tarifi. TO SE PODVODI POD PLJACKU. ko su oni da vam planiraju zivot i budzet. UTRPSENA VODA SE PLACA PO MESECIMA PREMA UTROSKU, I NIKAKO DRUGACIJE. To je komunjarska firma, i tome ce doci kraj.

  2. Ovde je pitanje, očigledno očitavanje vodomera (jer ako je prrthodno stanje veće od sadašnjeh zna se kako sistem obračunava) i odnos činovnika prema potrošačima. Za to postoje šefovi, inspekcija i udriženje potrošača.

  3. Greška je verovatno nastala pri unosu podataka. Jeste odnos tog radnika Vodovoda prema dotičnom gospodinu neprofesionalan i nepristojan, ali to ne znači da su svi u preduzeću bezobrazni, drski i neposlovni. Naprotiv, mislim da većina naših sugrađana ima pozitivan stav prema zaposlenima Vodovodu koji su svakodnevno u direktnoj komunikaciji sa njima.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.