Prvu nagradu za najbolju promociju na jedanaestom Međunarodnom sajmu turizma i seoskog turizma dobili su Biseri Dunava i Đerdapa, tj destinacija Donje Podunavlje koja okuplja nekoliko turističkih organizacija i lokaliteta, Požarevac, Veliko Gradište, Golubac, Majdanpek, Kladovo, Negotin i Nacionalni park Đerdap. Destinacija Donje Podunavlje kandidovala je štampani materijal, promo film, sajt i organizovala bogatu gastronomsku promociju prvog dana sajma.
Turistička organizacija Knića osvojila je drugo mesto za sveukupnu promociju pre svega zahvaljujući originalnom predstavljanju na bini u hali Šumadija sajma organizivanoj povodom dana opštine, drugog dana sajma. Tom prilikom nastupili su Kostići, pevačka grupa iz Toponice, KUD „Gruža“ i prikazan je promo film koji, kroz umetničke fotografije nagrađene na konkursu za najbolju fotografiju „Knić i Gruža kroz objektiv“, dočarava lepote gružanskog kraja. Treće mesto za sveukupnu promociju osvojila je turistička organizacija Bele Palanke koja je organizovala uspešnu promociju manifestacije „Dani banice“.
Specijalnu nagradu za promociju i prezentaciju na sajmu turizma u Kragujevcu zasluženo su dobile turističke organizacije Novog Bečeja i Bečeja koje su tokom sva tri sajamska dana organizovale bogat program na štandu i na platou ispred hale.
Za najuređeniji izlagački prostor nagrađena je Vojvodina, drugo mesto pripalo je Kopaoniku, tj turističkim organizacijama Raške i Brusa, a treće mesto zajedničkom štandu Medveđe, Bojnika i Leskovca.
Najbolji promotivni materijal, po mišljenju žirija, imala je Republika Srpska, drugo mesto pripalo je turističkoj organizaciji Niša, dok treće mesto dele turističke organizacije Budve i Ćuprije.
U žiriju su bili predstavnici Turističke organizacije Srbije, Šumadija sajma i Gradske turističke organizacije Kragujevac.