SBB kompanija u sredu je svečeno otvorila Kontakt Centar u Kragujevcu, u kome radi 50 agenata.
Nakon najsavremenijeg Kontakt Centra uređenog prema najvišim svetskim standardima u Beogradu, u kojem je zaposleno više od 250 agenata, otvoren je drugi korisnički servis ove vrste u Srbiji.
Otvaranje Kontakt Centra događa se na početku 2022. godine, kada se obeležava 20 godina kompanije SBB, koja je i osnovana u Kragujevcu, a događaju je prisustvovao i Milija Zeković, izvršni direktor SBB kompanije.
“Srećni smo da se u jubilarnoj godini SBB-a, u gradu u kome smo započeli razvoj kompanije pre tačno 20 godina, danas otvaramo Kontakt Centar. SBB je tokom godina postao lider kada je reč o inovacijama, ali nikada nismo zaboravili svoje početke. Prošle godine otvorili smo novu poslovnu zgradu u centru Kragujevca, hala Jezero nosi ime SBB, a danas otvaramo vrata Kontakt Centra u kojem zapošljavamo preko 50 ljudi.”, rekao je Dejan Stanković, Direktor Kontakt Centra SBB kompanije.
Korisničko zadovoljstvo je jedan od glavnih ciljeva SBB-a, a od 2019. godine kompanija sprovodi interne metrike za merenje zadovoljstva korisnika. Pored internih merenja i ostvarenih targeta, koji su sada na nivou vodećih svetskih telekomunikacionih kompanija, SBB je dobitnih Ookla® nagrade najbolje ocenjenu fiksnu internet mrežu u Srbiji i to na osnovu merenja korisničkog zadovoljstva na skoro dva miliona korisničkih testova u Srbiji, ali i Ookla® nagrade za najbrži internet, kažu u Kompaniji SBB.
Autor: Milan Nikić
Izvor: N1/Milan Nikić