U zgradi Gradske uprave danas je održana druga sednica Anketnog odbora za utvrđivanje činjenica i okolnosti vezanih za izgradnju, projektovanje i izvođenje radova na objektu Gradske tržnice. Članovi odbora su jednoglasno usvojili nekoliko zaključaka, od koji se jedan odnosi na rok za završetak rada anketnog odbora. Prema rečima člana odbora Ivana Dubljanina, dogovoreno je da odbor donese izveštaj sa zaključcima do kraja ove godine, koji će zatim biti dostavljen Skupštini grada razmatranje.
Dogovoreno je i da se ubrza dinamika rada anketnog odbora, tako da između dve sednice može da prođe najviše 15 dana, s tim da se u tom periodu može i više puta zasedati.
- Zaključak sa današnje sednice anketnog odbora, koji su podržali članovi iz vlasti i opozicije, je da se traži dopuna materijala za rad. To se odnosi pre svega na dokumentaciju koja je prethodila projektu , na osnovu koje je rađen projekat. Mi još uvek nemamo dokumentaciju vezanu za projektni zadatak, kako bismo utvrdili čija je ideja bila da se radi projekat, da se izvode radovi na lokaciji Tržnice. Potrebna nam je odluka organa ili tela koje je naložilo projektni zadatak. Ta dokumentacija nam fali, rekao je Dubljanin Glasu Šumadije.
Dodatna dokumenta za razmatranje odbor će zatražiti ne samo od gradskih uprava već i od JKP „Šumadija, kao prvog investitora, kao i od drugih komunalnih preduzeća.
Članovi anketnog odbora će, prema zaključku sa današnje sednice, obići gradilište kako bi se utvrdilo da li se sada poštuje dinamika radova na „Gradskoj tržnici“.
Anketni odbor koji je formirala Skupština grada u maju za „Gradske tržnice, do sada je dobio dokumentaciju za razmatranje na gotovo 7000 strana.