„Dok brojni slučajevi pokazuju kako je diskriminacija žena danas u ozbiljnom porastu, Privredna komora Srbije (PKS) hvali se svojim ‘dobrim idejama i brzom realizacijom’ i javnosti predstavlja jednu od najskandaloznijih reklama koje smo mogli da vidimo u poslednje vreme. Reklama kojom se promovišu domaći proizvodi je uvredljiva, seksistička i podstiče rodne stereotipe i pomisao da su ovakve ideje dobile podršku u PKS je zastrašujuća,“ izjavila je Marina Nikolić, predsednica Foruma žena Demokratske stranke.
U pomenutom spotu imamo priliku da vidimo žene s vinom, po čijim usnama i leđima curi med, i koje maze mašine – potpuno erotske prizore, a ne slike koje zaista reklamiraju domaće proizvode.
„I druga reklama u kojoj se devojke predstavljaju kao posebne i jedinstvene, nežne kao pamuk, a momci kao brzi, neustrašivi sportisti, pokazuje nam koliko je Privredna komora Srbije, zajedno sa agencijom koja je obavila posao na terenu, izgubila kompas i promoviše rodne stereotipe umesto domaće proizvode. Forum žena Demokratske stranke poziva Privrednu komoru Srbije da se javno izvini svim ženama Srbije, da povuče sporne reklame i da snimi nove koje bi doprinele osnaživanju žena i služile na čast svim ženama i muškarcima koji učestvuju u proizvodnji domaćih proizvoda,“ zaključila je Marina Nikolić.