Nastavljena tradicija uspeha – nove medalje za brendi Skenderbeg

Društvo Marketing Milica naslov

          Na izuzetno posećenom 91. po redu Međunarodnom sajmu poljoprivrede u Novom Sadu, proizvodi iz palete nadaleko čuvenog brendija Skenderbeg nastavili su nisku uspeha, koje po tradiciji postižu na ovoj prestižnoj manifestaciji. Ovo piće, koje stiže kao najprepoznatljiviji proizvod Kantine E Pjeve SHPK „Adol“ iz Tirane, a koga je na sajmu prezentovalo generalni uvozni i zastupnik za Srbiju, Kompanija Dominus 2017 iz Kragujevca, nagrađeno je sa dve zlatne i jednom srebrnom medaljom za kvalitet izuzetno traženog XO brendija. Odličja, po dva zaletnog i srebrnog sjaja, dobijena su i u kategoriji dizajan, što je posebno zanimljivo jer je za njega zadužen Sokol Hatelari, ujedno vlasnik kompanije iz Tirane, koja je nagrađena i Plaketom Novosadskog sajma za kvalitet šireg asortimana pića Skenderbeg. To su ostvarenja, zbog kojih se može reći da je nastup ne nadavno završenom sajmu bio izuzetno uspešan i upečatljiv, čime je samo upotpunjena svest o izuzetnom kvalitetu pića iz Skenderbeg palete, koja usled toga su sve prisutnija na tržištima velikog broja zemalja širom Evrope.

– Medalje koje smo osvojili, kako za kvalitet pića, tako i za njihov dizajn predstavljaju krunu našeg rada i posvećenosti. Izuzetno smo ponosni i na nagrade za dizajn, pri čemu je do izražaja došla izuzetna kreativnost Sokola Hatelarija, što se u spoju sa kvalitetom naših pića pokazalo kao izuzetna i dobitna kombinacija, sa ponosom i zadovoljstvom je konstatovao Ismet Rušiti, direktor i vlasnik Kompanije Dominus 2017.

          Iz ovog kragujevačkog poslovnog subjekta smo saznali da je dosta toga učinjeno na proširenju distributerske mreže, kao plod potražnje sa samog tržita i sigurno je da će se u ovom pravcu i dalje temeljno raditi.

– Srpsko tržište ja za nas od velike važnosti i značaja, a mislim da će nam dobijene nagrade nedavno u Novom Sadu pomoći da dodatno ojačamo prisustvo i poziciju na ovim prostorima, na kojima je od davnina prisutan istančan ukus, koji samo visok nivo kvaliteta može da zadovolji. Sa tim u vezi sigurno je da ćemo svi zajedno raditi na unapređenju postojećeg kvaliteta, a poslednji Međunarodni sajam poljoprivrede i ostvarenja na njemu govore u prilog tome da smo na dobrom putu, istakao je Rušiti.

Poznati brendi karakterističnog ukusa pakovan je u ambalaže od 0,1, 0,2, dve vrste 0,5 i 0,7 litra, kao i u ekskluzivnim VS, VSOP i XO pakovanjima. Od davnina proizvodi se po tradicionalnoj recepturi, najpre je to činio bivši agro – industrijski kombinat „Ali Keljmendi“, koji je privatizovan od strani grupacije Kantina E Pjeve SHPK „Adol“ iz Tirane. Ovo je posebno potrebno imati u vidu, s obzirom da se u poslednje vreme pojavljuju i pokušaji kopiranja prozvoda Skenderbeg, zbog čega se čine i napori koji za cilj imaju sprečavanje zloupotrebe.

Skendrebeg brendi postiže najbolji ukus kada se servira iznad čaše sa toplom vodom u blagom horiznotalnom položaju i uz nekoliko zrna crne pržene kafe odvojeno od samog pića, što u kombinaciji sa njim doprinosi potpunom užitku. Služi se kao aperitiv ili posle obeda, ali to je već stvar pojedinačne želje i ukusa. Uz sve to karkateriše ga i za naše prilike izuzetno pristupačna cena, kako u vele, tako i u maloprodaji.

Što se tiče Srbije, generalni distributer je kragujevački Dominus 2017 doo, a prozivode iz palete Skenderbeg proizvoda, distribuiraju se preko nekoliko poslovnih partnera: Tranave promet iz Kragujevca, u Beogradu to čine Gral trgovine, Zald doo, Neretva komerc, Enoteke Premijer, Vinoteke „ Vino i tako to“, a u Novom Sadu poznati distributer pića Faraon.

PR tekst

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.