Najveće interesovanje posetilaca na 41-om Sajmu turizma u Beogradu, kada je u pitanju turistička ponuda Kragujevca, vladalo je za manifestacije u Kragujevcu, Arsenal i Fića fest, za rakijske i vodičke ture, kao i za vikend u Kragujevcu uz posetu najznačajnijim turističkim lokalitetima.
Tokom četiri sajamska dana GTO Kragujevac organizovala je promociju šumadijskih rakijskih tura i rakija u saradnji sa Regionalnom asocijacijom šumadijskih proizvođača rakije dok je centralna promocija organizovana u subotu, 23. februara zajedno sa kolegama iz Knića, Ćuprije, Paraćina, Rekovca, Gornjeg Milanovca i Rače. Tom prilikom predstavnici svih lokalnih turističkih organizacija najavili su najvažnije aktivnosti tokom 2019. godine, dok su seoski domaćini promovisali svoju ponudu. Muška i ženska pevačka grupa „Studenac“ kragujevačkog SKC-a, KUD „Stevan Knićanin“ i deo predstave „Uoči boja“ u organizaciji TO Ćuprija, rečju, pesmom i igrom predstavili su kulturnu baštinu našeg podneblja. Objedinjena turistička ponuda obuhvatila je i gastronomiju, tradicionalne šumadijske specijalitete i vina iz levačkog kraja.
Istog dana promociju je imao i Arsenal fest, nastupom „Veselih osamdesetih“ u hali 1a, gde su Kragujevčani imali štand na poziv resornog Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija. U istoj hali predstavljeni su svi veliki muzički festivali, odnosno ponuda omladinskog turizma.
Prema podacima pres službe Beogradskog sajma, na ovoj manifestaciji, održanoj od 21. do 24. februara, ponudu je predstavilo preko 1.000 izlagača iz zemlje i sveta, u čijim je promotivnim aktivnostima uživalo blizu 80.000 posetilaca. Zemlja partner bila je Bugarska.
Autor teksta: Snežana Milisavljević
Autor fotografije: Zoran Lazarević