MEDIJSKA STRATEGIJA: NEKA SE PRIPREMI RTK

Društvo

Nakon više neuspelih pokušaja i tenzija koje su je pratile, nova Medijska strategija je konačno usvojena, a ona, između ostalog, predviđa da država u potpunosti izađe iz vlasništva u medijima. Država će definitivno morati da napusti sve medije, pa tako i „Politiku AD“ i Tanjug, ali i Radio televiziju Kragujevac. Za medijske stučnjake dileme nema, takav potez je neophodan zbog nezavisnosti medija u Srbiji.

  • Novom medijskom strategijom je predviđeno da država – bukvalno piše – smanji na nulu svoj udeo u vlasništvu u privrednim društvima koji su osnivači medija, što podrazumeva da izađe iz vlasništva i iz Politike, da se Tanjug briše iz registra, a tamo piše – čini mi se – hitno podnošenje zahteva za brisanje Tanjuga iz registra medija, da se napravi novi plan privatizacije u onim medijima kod kojih je poništena privatizacija – to je primer sa RTV Kragujevac, rekla je Tamara Filipović Stevanović, NUNS.
  • To bi značilo da u nekom sasvim kratkom roku, pošto je strategija usvojena, treba da se uradi brisanje, ali to po mom mišljenju ne znači kraj Tanjuga, jer je država vlasnik žiga Tanjug i ona može da raspolaže žigom kao brendom i da ga proda nekom ko je zainteresovan za taj žig. Da li je taj neko ko bi kupio taj žig, zainteresovan i za ljude koji rade u Tanjugu, pretpostavljam da, ali bi to bilo novo pravno lice, koje bi moglo da zadrži ime agencije, ukoliko se država odluči za jednu takvu transakciju, kaže Nino Brajović, UNS.
Izvor: N1

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.