- Novinar danas mora da razume analitiku, segmentaciju, da prati trendove. Zadatak urednika je zahtevniji nego ikada – dostići ciljeve, biti relevantan, a ostati veran načelima profesije i odgovoran prema istini.
Tokom dva dana Media Days konferencije, 26. i 27. oktobra, okupiće se relevantni učesnici medijskog tržišta – medijske agencije, tehnološki partneri, izdavači, novinari, oglašivačke mreže i oglašivači, konsultanti, donatori i svi oni koji su zainteresovani da učestvuju u kreiranju i oblikovanju medijske slike.
Današnji novinar preuzima višestruku ulogu, onu koja se proteže izvan tradicionalnih oblasti. Savremeni novinar takođe mora da ovlada domenom analitike, dešifruje zamršene obrasce segmentacije i vešto se kreće trendove koji se često prebrzo menjaju. Arsenal potrebnih veština obuhvata ne samo elokventnu prozu i zadivljujuće slike u pravom trenutku, već i vešto razumevanje uvida zasnovanih na podacima koji osvetljavaju preferencije i ponašanja naše publike. I brzinu, jer ako nisi prvi ili među prvima, kada stigneš, možda više nije bitno.
Biznis modeli se menjaju, i u ovoj epohi, imperativ je jasan: shvatiti, zadobiti poverenje i ostati stalnoj u potrazi za dubokom vezom sa publikom čija je pažnja najvažnija valuta.