LIDL: NERADAN PRVI MAJ JER JE BRIGA O ZAPOSLENIMA NA PRVOM MESTU

Društvo Marketing

Briga o zaposlenima, pored kontinuiranog praćenja potreba potrošača, jedan je od temelja poslovanja i uspeha kompanije Lidl Srbija. Upravo zato, a povodom Međunarodnog praznika rada, Lidl prodavnice neće raditi u četvrtak, 1. maja, kako bi prodavci imali priliku da dan provedu sa porodicom i prijateljima.

Odlukom kompanije o neradnom danu Lidl još jednom potvrđuje strateško opredeljenje da bude poslodavac koji brine o uslovima rada, transparentnosti komunikacije, razvoju i motivisanosti svojih zaposlenih. Smatrajući ravnotežu između poslovnog i privatnog života temom od izuzetnog značaja, a vreme provedeno sa najbližima neprocenjivim, Lidl veruje da su praznici poput Prvog maja prava prilika da kompanija i na ovaj način ukaže zahvalnost za svakodnevni trud, posvećenost i energiju koju zaposleni svakodnevno ulažu.

Verujemo da će zaposleni lepo provesti slobodan dan, a zahvaljujemo se i potrošačima na razumevanju što 1. maja neće biti u mogućnosti da kupovinu obave u našim prodavnicama i pozivamo ih da iskoriste redovno radno vreme do 30. aprila kako bi se pripremili za predstojeće praznike. Podrška kupaca nam za ovakve odluke izuzetno znači i dodatno potvrđuje vrednost koju zajednički gradimo – poštovanje rada i ljudi“, kaže Marija Kojčić, rukovodilac sektora Corporate Affairs u Lidlu Srbija.

Povodom predstojećeg Međunarodnog praznika rada, Lidl prodavnice neće raditi u četvrtak, 1. maja, dok će od 2. maja potrošači moći da obave svoju kupovinu prema redovnom radnom vremenu prodavnica.

30. aprilRedovno radno vreme
1. majZatvoreno
2. majRedovno radno vreme

Lidl kao poslodavac

Kompanija Lidl Srbija poznata je po tome što nudi konkurentne uslove rada i brine o svojim zaposlenima kroz jasno definisane HR procese i jednak tretman. Lidl je na tržištu rada prepoznat po izuzetno konkurentnim uslovima rada, a ove godine je unapređena i paleta benefita koju kompanija nudi svojim zaposlenima.

Povećanje plata, jednokratne isplate, kartice za zaposlene u vrednosti do 50.000 dinara godišnje, bonus sistemi nagrađivanja, dodaci za godišnji odmor, privatno zdravstveno osiguranje i program podrške za zaposlene EAP (Employee Assistance Program) kroz koji zaposleni besplatno dobijaju poverljive usluge savetovanja od strane eksperata iz oblasti prava, finansija i psihologije, samo su neki od benefita koje imaju zaposleni u Lidlu.

Sva aktuelna radna vremena i promene, mogu se pratiti na zvaničnoj stranici kompanije Lidl Srbija, na sajtu kompanije: www.lidl.rs

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.350 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 375.000 zaposlenih u 31 zemlji sveta. Svojim svakodnevnim aktivnostima preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh. Lidl je u 2023. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 125,5 milijardi evra, a Švarc Grupa je zabeležila 167,2 milijarde evra.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 77 prodavnica u 44 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i „Top Employer Europe” osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.    

PR tekst

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.