Kampanja „Čuvajmo jedni druge“ predstavljena starijim sugrađanima

Društvo

U okviru kampanje „Čuvajmo jedni druge“ koja je predstavljena danas u sali Skupštine grada, stariji sugrađani upoznati su sa bezbednosnim rizicima kojima mogu biti izloženi i načinima na koji se ti rizici mogu smanjiti ili izbeći. Kampanju koju je pokrenulo Ministarstvo unutrašnjih poslova podržali su Grad Kragujevac, Kancelarija lokalnog ombudsmana, Crveni krst Kragujevca, Policijska uprava. U ime Grada Kragujevca, prezentaciji su prisustvovali dr Gordana Damnjanović, pomoćnica gradonačelnika za zdravstvenu i socijalnu zaštitu, ljudska i manjinska prava, Maja Angelovska, članica Gradskog veća za komunalne delatnosti, Jelena Milivojević, lokalni ombudsman Grada Kragujevca i Ivana Stanić Obradović, načelnica Odeljenja za ljudska i manjinska prava, rodnu ravnoprvnost. U ime Policijske uprave na ovu temu govorili su Nemanja Sretenović, komandir PU Kragujevac i Boško Radojević, inspektor i profesor kriminalistike i bezbednosti.

Kampanja „Čuvajmo jedni druge“ organizovana je povodom 1.oktobra Međunarodnog dana starijih lica, kazala je Gordana Damnjanović i dodala da je tema bezbednosti veoma važna kada je reč o starijim sugrađanima i obuhvata više segmenata kao što su digitalna bezbednost, bezbednost u saobraćaju i prevencija diskriminacije poput „ejdžizma“ koji podrazumeva diskriminaciju na osnovu godina starosti,

Govoreći o poboljšanju bezbednosti najstarijih sugrađana u saobraćaju, Maja Angelovska, članica Gradskog veća za komunalne delatnosti istakla je da je Savet za bezbednost saobraćaja otpočeo izradu Strategije o bezbednosti pešaka. Ova studija daće ozbiljne preporuke i savete u pogledu lokacija na kojima bi trebalo da se postave pešačke staze, semafori, usporivači saobraćaja. Takođe, otpočelo se i sa uređivanjem rekreativnih zelenih oaza, kao i senior oaza u kojima naši najstariji sugrađani mogu da kvalitetno provedu slobodno vreme i da se osećaju bezbedno, kazala je Angelovska.

Komandir Policijske uprave Kragujevac, Nemanja Sretenović istakao je da kampanja ima za cinj da podseti starije sugrađane na neke bezbedonosne rizike na koje su možda zaboravili i da skrene pažnju na neke moderne, nove trendove i ukaže na načine njihovog prevazilaska.

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.