Vodomer u domaćinstvu Kragujevčanina Vladimira Pajića nije očitan tri meseca a račun koji je dobio za potrošnju vode, prema njegovoj oceni ne predstavlja realno stanje i „nije logičan“. Zbog toga se putem mejla obratio Javnom komunalnom preduzeću „Vodovod i kanalizacija“.
Pajić tvrdi da ne postoji validan dokaz za cenu računa za vodu, jer je potrošnja za jul i avgust utvrđena proizvoljno.
Navodi da su vodomeri u Ohridskoj ulici, pre očitavanja 8. avgusta ove godine, poslednji put očitani 12. maja, tako da potrošnja koja je navedena na računu broj P218, nije utvrđena na osnovu očitanog vodomera. Pajić se sa ovim informacijama javio JKP-u putem mejla, navodeći da iznos koji treba da plati svakako nije veliki, ali da je reč o principu.
Odgovorneo mu je da je potrebno da Vodovodu dostavi podatke o potrošnji u mesecima kada vodomer nije bio očitan, na šta je Pajić kaže da nikada nije čitao vodomer, te da ne želi da dostavi proizvoljno stanje o potrošnji.
Pajić takođe tvrdi da je prosečna cena vode od 86,93 dinara, proizvoljno utvrđena, jer JKP Vodovod i Kanalizacija nikad nije prosečnu cenu vode usvojio i zvanično objavio. Takođe kaže da su potrošnje za mesec jul i avgust ustanovljene na proizvoljan način, i da u mesecu julu nije vršeno očitavanje.
Kao odgovor, Pajić je dobio obaveštenje da njegova reklamacija nije uvažena. U odgovoru je navedeno da JKP Vodovod i kanalizacija posluje u skladu sa Odlukom o snadbevanju vodom za piće, prečišćavanja i odvođenja atmosferskih i otpadnih voda, kojom je određeno da JKP nije u obavezi da vrši očitavanje vodomera svakog meseca, već za kategoriju „građani“ najmanje tri puta godišnje.
Nakon ovoga, Pajić se javio našoj redakciji navodeći da, prema odgovoru koji je dobio, „nije sporno što je 60.000 građana pokradeno“, i da je JKP Vodovod i kanalizacija od građana nelagalno naplatilo 50 000 evra.