JKP Šumadija Kragujevac dobitnik nagrade za unapređenje životne sredine

Grad

Na EKOnferenciji „Životna sredina – svetska prestonica 2021“ koja je održana u Beogradu, stručni kolegijum je doneo odluku o dodeli nagrade BRAND LEADER AWARD 2021 preduzeću JKP ŠUMADIJA KRAGUJEVAC, kao lideru u postavljanju novih standarda u kvalitetu, pouzdanosti, operativnoj izvrsnosti, primeni naprednih tehnologija i inovativnih rešenja u oblasti unapređenja zaštite životne sredine.

Nagrada „Brand Leader Award“ se dodeljuje sedamnaest godina u cilju afirmacije najistaknutijih kompanija, institucija, pojedinaca i medija koji kontinuiranim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapređuju tržište i daju izvanredan doprinos u popularizaciji privrednog potencijala, kao i kreiranje konkurentnog tržišnog imidža Regiona.

U ime JKP Šumadija Kragujevac nagradu je primio direktor Nemanja Dimitrijević, koji je bio i jedan od glavnih govornika na panel diskusiji „Reciklaža u teoriji i praksi“ na kojoj je predstavio sve novine, napore i rezultate koje je JKP Šumadija Kragujevac postiglo u prethodne dve godine čime je dalo značajan doprinos kao primer dobre prakse i podsticanja očuvanja i zaštite životne sredine.

Tagovi:

4 thoughts on “JKP Šumadija Kragujevac dobitnik nagrade za unapređenje životne sredine

  1. To je mnogo lepo! Ali, to JKP Sumadija, vise od godinu dana nije pokosilo travu, u ul Voje Radica, u MZ 21 oktobar. Nasa ulica je jedan od glavnih ulaza u Sumarice, svaki dan tu stotine ljudi ide u setnju, trava je, skoro, metar visoka. Kao sto nam leti ne sisaju travu, zimi nam ne ciste sneg, a cele godine je osvetljenje uzasno! Mi smo gradjani koji redovno placamo njihove usluge, ocekujemo i korektniji odnos prema nama.

  2. Unaprediše svaka im čast ,možda to što Jovnovac gori spada u unapređenje,možda ko zna….

  3. Ono kada ne kosis po centru i ostalim naseljima i kada je trava i po metar visine… a dobijes neku nagradu za neki Eko…
    Sad je izgleda IN da se izbegava poslovanje po osnovnoj delatnosti a da su bitne neke normalne stvari koje su samo dodatna stvar tj. dodatak na celu pricu – kao prilog u sendvicu.

  4. Možda još napomenuti i da je organizaciju i dodelu nagrada, kao i samu konferenciju upriličila privatna beogradska reklamna agencija u prinudnoj likvidaciji-stečaju. Toliko o prestižnosti ovakvih nagrada.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.