Studentska asocijacija Kragujevac organizuje drugi po redu Sajam zapošljavanja i praksi u okviru projekta „Prakse za mlade, da što pre rade” koji je podržan od strane Ministarstva turizma i omladine Republike Srbije.
Najavni događaj ovogodišnjeg Sajma zapošljavanja i praksi jeste Javna diskusija na temu „Izazovi prilikom zapošljavanja mladih” i ima za cilj da se iznošenje i diskusiju o potrebama poslodavaca i mladih, kao i uloge države u tom odnosu. Takođe, obuhvata i sve izazove sa kojima se sve tri strane susreću. Diskusija treba da podstakne mlade da razvijaju svoje poslovne veštine i biografije koje će sadržati sve što je poslodavcima potrebno u sistemu rada, dok poslodavce treba podstaći da razmotre mogućnost promene sistema zapošljavanja kako bi se orijentisali na potencijalne zaposlene.
Učesnici javne diskusije koja će se održati 01. novembra u 12h na Univerzitetu u Kragujevcu jesu: Radomir Erić, član gradskog veća za privredu, Milan Radović, direktor kompanije Yanfeng, Predrag Lučić, direktor Regionalne privredne komore Kragujevac, Petar Veselinović, predsednik Društva ekonomista Kragujevac i redovni profesor Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Kragujevcu.
Sajam zapošljavanja i praksi je namenjen svim studentima Univerziteta u Kragujevcu, učenicima završnih godina srednjih škola, kao i svim mladima, nezaposlenima koji žele da prošire svoja znanja i bolje se upoznaju sa novim, budućim poslodavcima. Sajam zapošljavanja i praksi predstavlja jedinstven spoj poslodavaca sa jedne strane i mladih, kojima je potreban posao, kako bi što pre uplovili u profesionalne vode. Sajam je namenjen mladima svih profila, a od potencijalnih kompanija ustanovićemo koje su to delatnosti i radna mesta koja su najviše zastupljena, te na osnovu toga ćemo targetirati mlade koji će doći na sajam.
Organizuje se na Ekonomskom fakultetu u Kragujevcu 26. novembra od 10 do 16h i kao jednodnevni događaj u sklopu koga će se održati par stručnih predavanja u amfiteatru fakulteta, kao i određeni broj radionica po slušaonicama. Sajam nudi više prednosti, počevši od vidljivosti kompanije među mladima, preko izlaganja svojih stručnih praksi i poslova potencijalnim budućim zaposlenima, prikupljanja baze CV-a, do držanja radionica i vizuelnih prezentacija na samom sajmu.