Od danas radi prva internet suvenirnica Gradske turističke organizacije Kragujevac.
Početak rada suvenirnice svečano je obeležen u prostorijama Turističkog informativnog centra.
Veliki izbor suvenira, jednog od najstarijih Turističkih info centara u Srbiji, na ovaj način će postati dostupan svima onima koji nisu u prilici da dođu u TIC ili prilikom poslednje posete Kragujevcu nisu stigli da kupe suvenir.
Online suvenirnica se nalazi na internet adresi www.suvenirnica.rs. Tekstil, posuđe, štampani materijal, magneti i privesci, figure, crkveni program, umetničke slike i ostalo su kategorije unutar kojih mogu da se izaberu različite podkategorije suvenira Kragujevca i Srbije.
U opisu je prikazana cena, dimenzije, materijal od kog je napravljen i druge karakterstike svakog pojedinačnog suvenira. Proces kupovine je jednostavan. Na sajtu ima oko 450 različitih artikala, a ponuda suvenira će se svakodnevno proširivati.
Prema rečima direktorke Snežane Milisavljević, Gradska turistička organizacija Kragujevac prva u Srbiji pokreće online prodaju suvenira u cilju modernizacije poslovanja Turističkog info centra.
„Mi smo 2015. godine kada je TIC napunio tri decenije rada odlučili da ga najpre sredimo, adaptiramo, uredimo, obezbedimo dobre uslove za rad i da to postane jedan reprezentativni objekat u gradu, imajući u vidu da sve više turista dolazi u naš grad. Sa druge strane, obogatili smo našu suvenirsku ponudu, pa tako imamo negde oko 4.000 različitih suvenira u našem Info centru. Prateći savremene vidove poslovanja i interesovanja ljudi iz celog sveta, želeli smo da im omogućimo da na brz i jednostavan način mogu da kupuju suvenire preko interneta. Tako smo došli na ideju da otvorimo online suvenirnicu, prvu među turističkim organizacijama u našoj zemlji“, kaže Milisavljević.
Najprodavaniji suvenir u Kragujevcu već godinama je „fića“. Često se kupuju i upotrebni predmeti sa motivima Kragujevca, magneti i šolje, ali i umetničke slike, narodna nošnja.
Internet suvenirnica će u početku poslovati samo na teritoriji Srbije, dok se ne nađe odgovarajući model poslovanja sa inostranstvom.