Gradonačelnik Kragujevca Nikola Dašić izjavio je danas za „Glas Šumadije” da će se konsultovati sa predstavnicima struke o predlozima za novog glavnog urbanistu Grada i gradskog većnika za investicije, pošto su dosadašnji podneli ostavke prošle sedmice.
Da podsetimo, glavni gradski urbanista Ivan Marković je ostavku podneo iz ličnih razloga i „brojnih obaveza” na drugom radnom mestu, u Elektrošumadiji. Gradski većnik Vladimir Dobi zadužen za investicije i upravljanje projektima, podneo je neopozivu ostavku na to mesto posle saznanja javnosti da je bio hapšen u Americi.
Nikola Dašić je rekao da je u vezi sa kandidatima za gradskog urbanistu već imao priliku da konsultuje uglednog urbanistu Veroljuba Trifunovića i najavio da će o tome razgovarati i sa još nekoliko istaknutih predstavnika ove profesije.
– Nadam se da ću sa njima u dogovoru uspeti da nađem pravi kadar za tako nešto, poručio je Dašić.
Gradonačelnik je kazao da će po istom principu tražiti i novo rešenje za mesto većnika za investicije.
– Nekoliko kandidata imam u glavi, rekao je Dašić.
On je ocenio da su to „stvari koje se, eto, dešavaju” i poručio: „ Rešićemo ih”.
Sazidane su velike zgrade u ul. Miloja Pavlovlovića, preko puta Vatrogasnog doma. Iza njih, uvuvčena sedmospratnica, sa lokalima u prizemlju. Kod Zelengore, prekoputa Crvenog krsta, takođe ima zgrada. I uz sve njih, zgrade u ulici Svetozara Markovića, o kojima ste pisali.
– Svaki centimetar parcela je maksimalno iskoŕišen U INTERESU INVESTITORA. Građani ne mogu da priđu da omalterišu zidove kuća, poprave fasade, niti da zamene cevi za vodu. Zna se koliko zgrada mora da bude udaljena od kraja parcele.
Nećemo do detalja da ulazimo u to kako kako INVESTITORI VARAJU SAUGOVORAČE, da će zgradu projekatovati beogradski arhitekta, koji je projektovao aerodrom. A radi ga devojka, koja je tek završila fakultet. Pa lift ne ide do podzemne garaže, već teglite stvari uz stepenište, do prizemlja gde je lift. Da bi investitor UŠTEDEO PAR METARA SAJLI, koje drže lift.
I ne isprojektuje adekvatan silaz u podzemnu. Nego napravi PREVISOK NAGIB, da niska vozila NE MOGU DA SIĐU. Pa i oni, koji su kupili garažno mesto, zbog niskog automobila, moraju da zakupljuju mesta na parkingu. Zbog čega stvaraju gužvu na otvorenom, ograđenom, parkingu.
– Projekat naše zgrade je više puta odbijan, da bi ga na kraju usvojili.
Neko je ODGOVORAN u Skupštini grada što je DOZVOLIO da takav projekat prođe.
Zato od gradonačelnika očekujemo da odabere profesionalce, sa višegodišnjim ISKUSTVOM U REŠAVANJU PROBLEMA i ispravi tuđe greške.