Za brzu saobraćajnicu koja će povezati Gružanski koridor, odnosno Kragujevac, sa Moravskim koridorom, završen je urbanistički projekat (UP) i idejno rešenje.
Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture oglasilo je javnu prezentaciju urbanističkog projekta deonice državnog puta I reda (veza e-761–Kragujevac) od petlje Katrga (na državnom putu Ia reda e-761 moravski koridor) do petlje Mrčajevci (na državnom putu Ib reda m-22).
Deonica od petlje Mrčajevci do petlje Katrga je važna veza auto-puta Pojate-Preljina (Moravski Koridor) sa Mrčajevcima, odnosno brzim putem Kragujevac-Mrčajevci (Gružanski koridor), ali i sa severnom obilaznicom oko Kragujevca i vojno-civilnim aerodromom Morava, čiji je nacrt prostornog plana područja posebne namene u fazi usvajanja.
Investitor projekta je JP Putevi Srbije, a idejno rešenje i UP izradio je Hidroprojekat-saobraćaj doo Beograd.
Planira se i projektuje trasa puta za računsku brzinu od 100 km/h.
Poprečni profil planiranog državnog puta podrazumeva četiri trake širine 3,50 m, isto toliko ivičnih traka od po pola metra i razdelnu traku od 4 m. Obavezno je planirati i dodatne saobraćajne trake za uliv/izliv sa/na trasu puta.
Urbanistički plan saobraćajnice dao je popis katastarskih parcela u obuhvatu urbanističkog projekta, koji obuhvata delove KO Katrga i KO Bresnica na teritoriji Čačka, na oko 62,60 ha, od čega više od 50% čini poljoprivredno zemljište.
Navodi se da granicu eksproprijacije za novu trasu treba planirati naminimum 3 m, mereno na spoljnu stranu od granice putnog zemljišta.
Trasa predmetnog puta se proteže duž ravničarskog terena u dolini reke Bresnice. Za potrebe regulacije Bresničke reke i mostova preko reke, jaruga i kanala, neophodno je, dodaje se, uraditi odgovarajuću hidrološku studiju.
Blago nama. Papir trpi sve. A i normalno je to sve. Severna obilaznica je pri kraju radova pa da se odmah nastavi sa izgradnjom ove saobraćajnice. Ko ne veruje čitaće a biće i na TV.