DUŠAN ZEKA ALEKSIĆ: GRAD NE BI TREBALO DA ULAŽE PET MILIONA EVRA NAŠIH PARA U AUTOBUSKU STANICU

Društvo

Komunizam je iza nas. Zašto bi grad ulagao pet miliona evra u autobusku stanicu? To ne znači da nam ne treba autobuska stanica. To znači da ima savremenijih modela kao što su koncesije i partnerstvo javnog i privatnog sektora ili poveravanje posla privatnicima. Investicija? Investicija je ulaganje sredstava radi sticanja profita. Koliko je vremena potrebno da grad otplati ulaganje od pet miliona evra i počne da stiče profit odnosno da li će se to ikada desiti?

Ako gradske vlasti ne mogu da izračunaju vreme za povraćaj investicije, neka ponude privatnicima ovaj posao da vidimo koliko njih je spremno da uloži pet miliona evra. Lako je bacati tuđ novac i zaduživati građane. Koliki broj ljudi koristi autobusku stanicu? Koliko linija sa nje operiše? Koliko je važno da ona bude najmodernija moguća u ovom momentu kada je grad uništen od poplava?

Nije dovoljno samo izaći sa novinskim najavama pompenzne gradnje pred izbornu kampanju. Objasnite nam zašto ulažemo pet miliona evra? Ako će se gradu brzo vratiti ulaganja i doneti profit koji će uložiti u izgradnju putne i kanalizacione mreže u prigradu, u redu. Ali neće. Ako grešimo, ubedite nas u suprotno.

Ulaže se naš novac. I ako kažete da se gradnja ne finansira iz budžeta nego iz kredita, to je ponovo naš novac. Skup. Ako se gradi sa republikom – naša republika, naš novac. A za naš novac želimo da nas čujete. Idite u Stanovo. Idite u Veliko Polje. Idite u Šumarice. Posetite Beloševac. Obiđite naselja koja nemaju kanalizaciju i asfalt. Pitajte stanovnike ovih naselja šta misle o davanju pet miliona evra za autobusku stanicu. Za mesto na kome staju autobusi, na kome putnici kupuju karte, sedaju u autobuse i odlaze.

Pitajte stanovnike Stare radničke kolonije, kojima ste u kampanji obećali asfalturanje parkinga ispred zgrada. Pitajte stanovnike Jovanovca kojima je deponija koja se samozapaljuje u komšiluku. Pitajte stanovnike Pivare kojima je park srušen već 10 godina. Pitajte stanovnike Ramaće kojima je škola zatvorena već 23 godine.

Grad investicijom od pet miliona evra u autobusku stanicu usporava rast i razvoj i probleme većine gradskih naselja odlaže za rešavanje a sve nas dodatno zadužuje.

A gradu je potrebna autobuska stanica. Ponudite privatnim investitorima koncesiju i ubirajte prihod od koncesione naknade. Isto uradite za garaže da biste rešili problem parkiranja.

Grad ne treba da ulaže pet milona evra naših para u autobusku stanicu. Ako insistirate da treba, ponudite nam argumente i računicu i ubedite nas da grešimo.

Tagovi:

7 thoughts on “DUŠAN ZEKA ALEKSIĆ: GRAD NE BI TREBALO DA ULAŽE PET MILIONA EVRA NAŠIH PARA U AUTOBUSKU STANICU

  1. Dobro rečeno: “Komunizam je iza nas”. Ali ovi naši to ne razumeju. Vidiš da se vođa jednom nedeljno poredi sa Titom.

  2. Bravo Zeko, konačno da 300 otvori pravu temu. Zato ću i glasati za Vas. Nedostaje ti zaključak da grad ima svoju parcelu kod strnih Žita i to treba da uloži u javno privatno partnerstvo a ne da pravi stanicu pored zaštićenih ptica koje sleću na jezero Bubanj. Što se garaže kod Srca tiče, nigde na svetu ne postoji garaža u gradskom stambenom bloku. Biće to prva na svetu koja će se graditi direktno do prozora stambenih zgrada. Nije urađena Studija zaštite životne sredine da proveri štetnost gasova i buke na stambene zgrade u bloku i to je protivzakonito usvajanje plana a vlasnici tih stanova će tek osetiti šta znači ekološka garaža kako kaže gradonačelnik. Na Obilićevom vencu u Beogradu levo i desno nema prozora a ovde će buka i gasovi biti direktno ka velikom broju stanova.Ceo blok je stambeni, samo je zgrada gde je Duvan promet poslovni . Što se garaže kod pijace tiče uske ulice oko gradske pijace ne mogu da istrpe ni postojeći a kamoli da se uvodi novi saobraćaj i vozila usmeravaju ka toj garaži. Kod pijace postoji parking kod Zastavinog solitera i ta garaža je nepotrebna. Pijaca mora da se izmesti i ceo Milošev Venac pretvori u zonu sa galarijama i restoranima . Gradonačelnik ne uključuje struku u odluke i u sve se sam petlja i pravi nevidjenu štetu i gradjanima i prirodi, zato 300 mora imati predloge da najbolji kadrovi vode grad čak iako nisu članovi 300 ali koji će davati prava rešenja za grad a ne igrati se sa njim i praviti štetu kao što radi sadašnji gradonačelnik u odlasku !

  3. Dokle god postojali ovakvi likovi,obraz djon,nama ce biti sve gore i gore.Dusane Aleksicu,ti kao bivsa vlast,kao Verkova desna ruka a danas Vuciceva pudlica,morao bi prvo da objasnis svojim sugradjanima zasto nemaju kanalizaciju,zasto grad nema autobusku stanicu,zasto se skola urusava.Nakon toga moras sugradjanima da objasnis odakle ti novac za finansiranje svog pokreta,kako si taj novac zaradio i gde si platio porez.

    1. A za početak da budeš mangup i napišeš pravo ime i prezime pa da vidimo čija si ti čivava, šta si ti to u životu uradio i gde si ti platio porez? Aleksić se ne krije i sve je dostupno pa neka ljudi provere.

  4. Bravo Zeko, bravo za “300 Kragujevčana”. U centar!
    To potvrđuje činjenica da sve više botova puštaju na vas. Samo napred!

  5. Zeko informiši se kako su rešene stanice u evropi pa prenesi ovde, jer je to tamo dobor rešeno.

    1. Stanica u evropskim gradovima je kao i ovde uslužna delatnost ali uglavnom ima male prihode, ona bukvalno ne može sama sebe da izdržava jer obratite pažnju – nema mogućnost pljačke naroda a to je naplata takozvane ne postojeće usluge peronizacije putnika. Dakle, partnerstvo sa privatnikom otpada. Privatnik pristaje samo ako mu se dozvoli ova „usluga“! Nova stanica mora da bude bez ograde i otvorena građanima, besplatan pristup peronima. Ni kroz cenu prevoza karte neće moći da se „ugradi“ mnogo vlasnik stanice, vrlo malo, najviše 5 dinara. Dakle otpada partnerstvo sa privatnikom. Stanica je vlasnik grada, njome upravlja JKP brine o higijeni i uslugama a o bezbednosti onaj kome je Ustavom to propisano, Policija.

    2. Rešenje je savremen montažni objekat, sa platoom, parkingom, informacijama, toaletom i gotova priča. On može da bude od 1 a može i 5 miliona, ali je važno da stanica ovako kao što je sada koncipirana mora da nestane iz Srbije. Nema više pljačke preko izmišljenih peronizacija i to treba krenuti od nove beogradske stanice pa prepisati zakonom na sve ostale.
    Ako težimo u EU, moraćemo ovo prepisati što je na korist građana!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.