Nakon konsultacija sa šefovima odborničkih grupa, predsednik Skupštine grada Miroslav Petrašinović zakazao je deveto redovno zasedanje gradskog parlamenta u utorak 29. juna sa početkom u 9 sati. Obrazlažući dnevni red, među 13 tačaka, Petrašinović je kao najznačajnije izdvojio četiri – odluku o organizaciji gradskih uprava grada Kragujevca, odluku o izmeni Odluke o budžetu za tekuću godinu, Kadrovski plan zaposlenih u gradskim upravama i stručnim službama i Poslovnik Skupštine grada.
Ovoga puta izmenu odluke o budžetu odnosno rebalans radimo zato što tu odluku prati odluka o novim gradskim upravama, pojasnio je Petrašinović. Sredstva predviđena za pet gradskih uprava, koje će postojati do kraja juna, moramo da preraspodelimo, jer ćemo od 1. jula kako je odlukom predviđeno imati 10 gradskih uprava. To znači, istakao je Petrašinović, da se odlukom o rebalansu budžeta ništa ne menja što se tiče prihodovne i rashodovne strane.
Odlukom o organizaciji gradskih uprava dobijamo uprave koje do sada nismo imali kao što je recimo Uprava za propise. Jedan od zadataka nove uprave je ujednačavanje pravne prakse i svih akata Gradskog veća i Skupštine grada kako bi akti bili razumljivi i jasni ne samo pravnicima, nego i onima koji to nisu. Cilj je da sve gradske uprave rade jednoobrazno kada je u pitanju stil pisanja i izrada tih akata.
Skoro dve godine smo imali sistem koji je funkcionisao sa pet gradskih uprava. To je, prema rečima Petrašinovića, bio dovoljan vremenski period da se uoče nedostaci, prednosti i mane takvog sistema. Na osnovu potrebne analize koja je rađena više meseci, Gradska uprava nadležna za lokalnu samoupravu i Gradsko veće kao predlagač ove tačke, izašli su pred Skupštinu grada sa predlogom da se rad organizuje u 10 gradskih uprava. To bi svakako trebalo da poboljša rad i efikasnost gradske uprave, ali i zadovoljstvo građana s druge strane, zaključio je Petrašinović.