Celokupna slika glavne autobuske stanice u Kragujevcu, godinama je narušavala imidž grada, sa objektom u zapuštenom i ruiniranom stanju, propalim prilaznim stazama i dotrajalim kioscima.
O novoj autobuskoj stanici govorilo se i od mandata Veroljuba Stevanovića, preko Radomira Nikolića, do aktuelnog gradonačelnika Nikole Dašića.
Kragujevačka autobuska stanica, koja je sada u privatnom vlasništvu kompanije „Janjušević“ konačno je renovirana pre par meseci, i izgleda nikad bolje.
-Kako Vam se dopada kako je sređena autobuska stanica i da li to sad stavlja tačku na onu priču o izgradnji nove autobuske stanice, upitala je Gordana Jocić za Radio Zlatousti, gradonačelnika Nikolu Dašića, u Vaskršnjem intervjuu.
-Imao sam priliku da prođem a nisam još uvek imao priliku da obiđem autobusku stanicu. U planu mi je. Izgleda zaista dobro. A da li to stavlja tačku na situaciju, pretpostavljam da ima logike da se na tu temu razmišlja i zašto da ne. A ukoliko ova stanica ispunjava sve zahteve grada naše veličine, onda nema razloga ulagati u drugu autobusku stanicu. Takva odluka još nije doneta, o tome tek treba da se razgovara.
A potpitanje Goradane Jocić glasilo je:
-Da li postoji mogućnost da se taj novac predviđen za autobusku stanicu, prebaci za renoviranje dosta propale zgrade železničke stanice?
- Ne postoji mogućnost da se ta sredstva preusmere. Zato što nema potrebe. U toku ove godine kreće rekonstrukcija Železničke stanice. Preduzeće mislim da se zove Infrastruktura železnice. Sada je pri kraju rekonstrukcija železnice Novi Pazar, a prva sledeća je želenzička stanica u Srbiji je u Kragujevcu. Možda u toku leta već krenu radovi, ali je sasvim sigurno da će do kraja godine početi sa njenom obnovom, ta sredstva su obezbeđena iz Republike i nema potrebe da se sredstva planirala za autobusku stanicu usmere ka železničkoj.
Kako gradonačelnik navodi, završen je potez ka Lapovu, ka Kraljevu je izvršena ratifikacija, a ono što je sada u projektu jeste upravo krak za Sobovici, ka Simensu i Mind parku, i ostalim kompanijama iz železničke industrije.
Železnička stanica takođe je nešto čime se Kragujevčani ne ponose. Skoro pusta, sva vrata zaključana katancima, nemaju gde da se kupe karte, a peroni pusti. Zgrada ruinirana i oronula, a prilazi katastrofalni. Ostaje nam da vidimo da li će do kraja godine, kako je gradonačelnik izjavio, krenuti radovi na ovom spomeniku kulture.
Piše: Tijana Stefanović
Da li mozete sve da postignete ove godine Gradonacelnice?Da ne bude ono ,mnogo hteo mnogo zapoceo.
Novi Pazar nema zeleznicku prugu. Toliko o poznavanju zeleznice