Centar za socijalni rad: Kontakt sa korisnicima i preko prozora kao mera opreza

Društvo Grad

U Centru za socijalni rad „Solidarnost“ sa korisnicima se kontaktira i preko prozora od kancelarija u prizemlju, a video snimak o tome prenose društvene mreže i portali.

Direktor te ustanove Vladimir Jovanović rekao je agenciji Beta da je to „mala mera opreza“ koja je počela da se primenjuje spontano još od leta, u vreme drugog pika epidemijskog talasa.

Jovanović je kazao da se na taj način smanjuje rizik od prenošenja infekcije medju korisnicima i zaposlenima, ali i da se izbegava čekanje u dugim redovima ispred Centra.

„Ne postoje bezbedni uslovi za duži boravak stranaka u hodnicima ustanove koji su tesni i nemaju mogućnost za provetravanje“, rekao je Jovanović.

Kontakt „preko prozora“ se odnosi na stranke koje u najvećem broju i dolaze u Centar, odnosno na korisnike jednokratne novčane pomoći.

Prema rečima Jovanovića, takav kontakt sa njima svakako nije pravilo i nije im uskraćeno pravo na prijem i razgovor.

On je rekao da se primenjuje samo kada stranke treba da dostave dodatni dokument, potpis i slično za ostvarivanje prava na novčanu pomoć.

„To radimo da oni ne bi, zbog posla koji traje 30 sekundi, čekali dugo u hodniku zajedno sa dosta drugih ljudi“, rekao je Jovanović.

Kako je naveo, problem je što najviše stranaka dolazi u Centar u terminu od 8 do 11 časova i pozvao gradjane da koriste celokupno radno vreme ustanove – do 14 časova.

On je naveo da Centar u vreme epidemije nije prekidao sa prijemom stranaka i direktnim kontaktima sa njima u svim oblastima ostvarivanja prava.

Jovanović je rekao da on kao direktor ustanove svakodnevno prima stranke na razgovor.

Prema njegovim rečima, Centar svakodnevno ima od 60 do 150 stranaka, a najviše povodom ostvarivanja prava na novčanu pomoć.

On očekuje da će u januaru biti i veći „udar“ kada se očekuje i 200 korisnika dnevno, zbog obnavljanja zahteva za materijalno obezbedjenje porodice (MOP).

Piše: Gordana Mirović, Beta

Tagovi:

2 thoughts on “Centar za socijalni rad: Kontakt sa korisnicima i preko prozora kao mera opreza

  1. Ovom narodu se nista ne moze udovoljiti.Da budu po hodnicima 150 ljudi I to bi snimali I pljuvali.Ovom coveku svu srecu zelim,jer sta on uspeva da uradi,to niko do sada nije.On je covek,koji razgovara sa strankama!!!!Za razliku od predhodnih koji su bezali od nas.Svako dobro mu zelim!

  2. Kako god,ova ustanova radi I radila je I za vreme najvece korone,a ne kao neke ustanove kojima ne smes mesecima da pridjes.Ko je proveo malo vremena u ovoj ustanovi,trebalo bi da je realan I da vidi kako ovi ljudi rade I sta rade.Ja taj posao ne bi radila ni kroz prozor ni unutra ni za kakve pare.Svaka cast njima!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.