768 Kragujevčana dobilo račune za grejanje sa „tehničkom greškom“

Grad

Na adrese nekoliko stotina Kragujevčana, ako je suditi po obaveštenju objavljenom na sajtu Javnog stambenog preduzeća, ovog meseca stigli su objedinjeni računi za grejanje i odvoz smeća koji sadrže „tehničku grešku“, piše Pressek.

  • Obaveštavamo korisnike sistema objedinjene naplate da je na 768 e-računa za mesec januar 2025. godine, usled tehničke greške, iskazana napomena koja je isključivo namenjena korisnicima koji se paušalno zadužuju uslugom grejanja.

Nakon uočene greške, svim korisnicima kojima su dostavljeni pomenuti računi poslata su pojedinačna obaveštenja o načinjenom propustu, navodi se u saopštenju Javnog stambenog preduzeča.

Portal Pressek pokušao je da od nadležnih u ovom preduzeću dobije odgovore o kakvoj se grešci radi, te na koji način će ona biti ispravljena.

Iz JSP je stigao sledeći odgovor:

  • Pomenuta greška odnosi se na napomenu koju je trebalo iskazati isključivo na računima potrošača koji se paušalno zadužuju uslugom grejanja, ali ne i ostalim potrošačima koji su primaoci e računa.

Napomena glasi „za preostala tri grejna dana iz januara, korisnici će biti zaduženi kroz naredne mesece”. Imajući u vidu da je greška uočena nakon slanja e računa, svakom od potrošača na čijem računu je greškom napomena iskazana dostavljeno je naknadno pojašnjenje.

Nakon izdavanja računa za mesec januar, potrošači su, zaključno sa jučerašnjim danom, uložili  96 reklamacija.

  • Pored ovog broja bilo je poziva i poseta korisnika usluge objedinjene naplate u cilju dobijanja informacija o računu, o kojima se ne vodi evidencija, kažu u JSP.

Ako je suditi po iskustvima koje Kragujevčani dele ovih dana na društvenim mrežama problem nije samo pomenuta „tehnička greška“.

  • Za stan od 52 kvadrata stigao mi je račun od 9.150 dinara. Veći je, međutim, problem što piše i da za su moje neizmirene obaveze 139.728,50 dinara, iako redovno plaćam. Na prethodna dva računa mi je uredno pisalo „zahvaljujemo se što redovno izmirujete svoje obaveze“, priča Ljubica.

Isto se desilo i Kragujevčanki Svetlani.

  • Za grejanje za prošli mesec mi je stiglo 10.125 dinara. Em što svakog meseca stiže po 1.000 dinara više, em mi je na računu pisalo da dugujemo 761.565,50 dinara. Pri reklamaciji su rekli da im kompjuter pogrešio. Isto se desilo i ćerki. Na njenom računu je pisalo dugovanje od 173.000 dinara. Na kraju smo dobili izvučenu karticu na kojoj nema dugovanja, priča Svetlana.

Dodaje i da je, kada je otišla u Javno stambeno preduzeće, hodnik ispred kancelarije broj 17 bio je prepun ljudi koji su došli da im se ispravi greška na računu.

Javno stambeno preduzeće pozvalo je putem svog sajta sve korisnike koji imaju eventualnih nejasnoća oko podataka iskazanih na mesečnom računu da im se jave u prostorije preduzeća u Ulici Nikole Pašića 2, putem telefona 034/617-0627 ili putem mejla reklamacije@jspkragujevac.rs.

Savet Kragujevčanima je da, ipak, prošetaju do prostorija JSP ili da reklamciju pošalju putem maila, jer se, u šta se ekipa portala Pressek lično uverila tokom prethodna dva dana, na objavljeni telefon, kao ni na telefon korisničkog centra niko ne javlja.

Tekst: pressek.rs

Tagovi:

5 thoughts on “768 Kragujevčana dobilo račune za grejanje sa „tehničkom greškom“

  1. Hoće li neko da se pozabavi poslovanjem i organizacijom rada Stambenog? Već više od deset godina ovo preduzeće je u sve gorem i gorem stanju.
    Ako platite na njihovom naplatnom mestu, onda vam se može desiti da tu uplatu proknjiže nakon nedelju ili više dana i da na sledećem računu imate iskazanu kamatu za kašnjenje u plaćanju. Ima i slučajeva da su zaposleni davali obaveštenja da se kamata obračunava zato što je od trenutka uplate pa do trenutka knjiženja iste proteklo 5,10 ili više dana i da upravo zato stoji ta stavka u računu. I šta da normalan čovek kaže na takvu glupost.
    Takodje, na naplatnim mestima nije omogućeno da se plaćaju računi za SON platnim karticama. Nema čitača platnih kartica. Još uvek se radi kao pre 50 godina. Doneseš gomilu novca i račun, na šalteru radnik opljune prst pa lista novčanice.
    I onda te ovo isto preduzeće poziva da korsitš uslugu e računa, da ti dostavljaju račun elektronski, da plaćaš elektronski i ti pomisliš ajde ovako je lakše, ne čekam u redu i na prvoj krivini te sačeka opet glupost.
    Pa kad ono što im daš u ruke ne proknjiže i unesu kako treba, šta ima da se čudimo dalje.
    Ovo je slika vlasti u gradu, katastrofa, nesposobnost, primitivizam . . .

  2. Neviđena bruka i sramota za JSP,ako je sve ovo tačno.Poslovi se obavljaju krajnje nestručno i bez potrebnih kontrola i provra.Ovo preduzeće treba što pre ugasiti kako nebi pravilo štete preduzećima za čiji račun vrši naplatu i kako nebi dalje nepotrebno uznemiravalo građane.

  3. I menije stigaopogrešan račun. Naravno veći. Nikako manji. GOSPODO DRAGA,
    KOMPJUTER NE MOŽE DA POGREŠI.
    Toće vam reći svaki početnik imformatičar. Može da se pikvarisoftverski ili hardverski ali da pogreši N I K A D A
    Unosilac podataka greši. Mašina ili sve brojeve ispiše u nerazumljivi niz ili ne radi uopšte. OSTALO SU VAŠE BAJKE.
    Dolazim za nekidan da ispravite ljudsku grešku

  4. Ja ne plaćam grejanje jer se grejem ma gas a stiglo mi da platim 16400 dinara duga. Pre dva tri meseca mi se zahvalili što redovno izmirujem svoje obaveze. Ispade da nisam plaćao JSP 32 meseca

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.